Foto Kino Klub TETOVO - Photo Cinema Club TETOVO - FKK TETOVO - Chkrap



Emi - LUDA, Official video directed by Dragi Nedelchevski


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Emi - LUDA

Music video by Idol Emilija Gjorgjevska performing her first single, “Luda”
© 2012 POSITIVELY DIRTY MINDED PRODUCTION ALL RIGHTS RESERVED
Video by: Dragi Nedelchevski (draginedelchevski.com, lifeinabox.info)
Directed & Filmed by Dragi Nedelchevski, Edited by Mihajlo Djulebass Vojtikiv – Tetovo
facebook.com/home.php?sk=h#!/pages/Emilija-Gjorgjevska/139951076068600



ТЕКСТ/LYRICS:

ЛУДА

За тебе научив да лажам
и разни глупости да кажам
само за да ти се доближам.
Ми крадеш воздух, здив ми земаш
како дрога ти ми требаш
и не знам како да се одвикнам

Како вулкан ти се активираш
и во срце еруптираш

РЕФРЕН:
Луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира (да, да, да, да)
Луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира (да, да, да, да)

На тебе мислам и трета смена,
и се молам на Венера,
за да не ја снема љубовта (меѓу нас)
Седум дена, седум ноќи,
те чувам како очи,
и нема да те повредам

Љубов не ме остава на мира
и не ми дава да се смирам

РЕФРЕН:
Луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира (да, да, да, да),
луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира

Луда, за тебе јас сум луда,
за тебе јас сум луда,
за тебе јас сум луда

Луда, за мене ти си луда,
За мене ти си луда,
За мене ти си луда

РЕФРЕН:
Луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира (да, да, да, да),
луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира.

Луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира (да, да, да, да),
луда, по тебе јас сум луда
и разум губам
бура во гради удира

Луда, без тебе умирам.

***

Music, Lyrics & Arr: Milan Milanov - Kosa
Музика, текст и аранжман: Милан Миланов – Коса

Instruments/Инструменти: - Guitar: Милан Миланов - Коса, Лазар LCV Цветковски; - Bass: Михајло Djulebass Војтикив; - Drums: Дамир The Drummer Ибраимоски; - Piano: Јован Василевски

Thanks to/ Благодарност до:

- Clothes/Гардероба: Џули Алексовска (facebook.com/home.php?sk=h#!/pages/Julie-fashion-boutique-and-studio/266714370064116)
- Make up/Шминка: Деана Дабеска (facebook.com/home.php?sk=h#!/ddexy)
- Camera/Камера: Драги Неделчевски
- Editing/Монтажа: Михајло Djulebass Војтикив
- Light/Светло: Младен Антовски
- Photography/Фотографија: Томислав Наумовски
- Graffiti/Графити: Јован Божиновски, Урош Николовски
- Војкан LUTRIJA Апостоловски
- Гоце Симоновски
- Бубе Геговски
- Ивица Обадиќ
- Благоја Ристовски

Group/Група: CHERRY BOMBS

Guitars/Гитари: Ивана Ѓорѓевска, Светлана Михајловска
Bass/Бас: Кристина Карапеоска
Drums/Тапани: Јасмина Зафировска

Location/Date, Tetovo, Republic of Macedonia, August 2012.

*****

The making of LUDA...















More here.

© Chkrap! * 2012



0 Responses to “Emi - LUDA, Official video directed by Dragi Nedelchevski”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


За нас

Previous posts

Архива

Фотографија

Македонија

Relax


ATOM 0.3


check out the Chkrap! swicki at eurekster.com Stumble It!