Foto Kino Klub TETOVO - Photo Cinema Club TETOVO - FKK TETOVO - Chkrap



Polaroid


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





The Polaroid Book е прекрасна книга со полароид фотографии направени од врвни светски фотографи.

Издадена во издание на Taschen во 2005 година, веќе е распродадена и се подготвува репринт.

Edwin Herbert Land во 1947 го претстави својот изум - Полароид фотографијата и влезе во историјата. Пред половина век на некој начин ја антиципираше дигиталната сегашност (инстант фотографија).

На обичните snapshooter-и им даде прекрасен алат за правење фотографии (буквално) пред нивните очи, а на fine art фотографите средство за изразување со необични карактеристики: мал формат (подоцна и гигантски формат), поместени бои, уникатност, можност за манипулација (Полароид трансфер)...

Оваа книга е преполна со мноооогу добри полароид фотографии од светски познати фотографи и уметници.

Кога ќе ја разгледате веднаш посакувате да земете еден SX-70 (најквалитетната Полароид фото камера - фетиш кај фотографите) и неколку пакувања Полароид филм (хартија)... и право во Полароид авантура!

Извонредниот дизајн на книгата и пакувањето (реминисценција на Полароид филм pack-от) само го прави задоволството поголемо.







Ах, да, сега лошите вести.
Колку што ми е мене познато во Македонија никаде не може да се купи Полароид филм за SX-70... ниту во продавниците ниту пак може да се најде кај некој фотограф...
Ако некој може да ме
демантира, тоа нека го стори на нашиот email: fkktetovo@gmail.com

© Chkrap!*2007


0 Responses to “Polaroid”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


За нас

Previous posts

Архива

Фотографија

Македонија

Relax


ATOM 0.3


check out the Chkrap! swicki at eurekster.com Stumble It!